.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر شورای شهر فریدونکنار از تواضع استاندار

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار در نشست صمیمی با خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت ماه صفر از مهندس طاهایی استاندار مازندران برای حضور بر سر مزار مرحوم مهندس مجدارا استاندار محبوب و سردار شهید حاج حسین بصیر جانشین لشگر25 کربلا در اولین روز کاریش در مازندران تقدیر کرد و افزود: این عمل استاندار نشانه لیاقت وی در پست عالی دولت در مازندران و تواضع فروتنی در خدمت به مردم است.

فرهاد برادران در ادامه به تشریح حریم شهرستان تازه تاسیس فریدونکنار پرداخت و از کار انقلابی مهندس طاهایی در این رابطه تجلیل کرد و افزود: با پی گیری شورای اسلامی شهر و شهرستان و همچنین فرمانداری در روزهای گذشته مرز جنوبی شهرستان فریدونکنار تا ضلع شرقی پرشیا، توسط دکتر محمدی مدیر کل تقسیمات کشوری به فرمانداری ابلاغ گردید.

وی در ادامه گفت: یکی از دغدغه های مردم از بین رفته و در بعضی جاها هم حرفهای مهم برای گفتن داریم که شدیدا پیگیر هستیم.

نماینده شورای اسلامی شهرستان فریدونکنار در شورای استان ، ارتقاع بخش به شهرستان را یکی ازمهمترین هدایای دولت نهم برشمرد و گفت: استقرار ادارات بعد از چندین ماه قابل قبول نیست .

وی تصریح کرد، چند اداره استقرار یافته با هزینه شهرداری و تصمیم شورا شهر انجام گرفته است.

برادران تکمیل ساختمان فرمانداری ،اجاره ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ،احداث ساختمان راهنمایی و رانندگی ،استقرار اداره بنیاد شهید شهرستان و اداره ثبت و احوال منطقه از جمله موارد استقرار موسسات دولتی با هزینه شهروندان توسط شهرداری نام برد.

رئیس شورای شهر فریدونکنار در مورد حمایت از بخش خصوصی و اجرای فرامین ویژه رهبری بر اساس اصل 44 قانون اساسی تاکید کرد و گفت : بر این اصل که مورد تاکید رهبری است اعتقاد داریم و آنرا عملی کردیم .

از زیبا کنار تا فریدون کنار..!

نماینده شورای اسلامی شهرستان فریدون کنار در شورای استان، از بهره برداری اولین هتل ساحلی ممتاز این منطقه با مساحت 5 هزار متر مربع در دهه مبارک فجر خبر داد.

فرهاد برادران در این رابطه افزود: در زمینه احداث هتل نگاه ویژه در این شهرستان توریستی داریم و بر اساس مصوبه شورای شهر سرمایه گذاران در صنعت توریسم ، بخصوص هتل سازی از 100درصد عوارض ساختمانی و شهرداری معاف هستند.

عضو کمیسون گردشگری شورای استان ؛ از مراسم کلنگ زنی اولین مجتمع مسکونی صدا و سیما در مازندران و دومین در شمال کشور در بهمن ماه در این شهر خبر داد و گفت : در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و هموار سازی راههای سرمایه گذاری بخش خصوصی با حمایتهای ویژه شورای اسلامی شهر و پی گیری مجدانه شهردار قرار است مجتمع جام جم در 192 واحد با حضور معاون اداری مالی سازمان صدا و سیمای کشور در بهمن ماه اجرایی شود.

وی در پایان این سرمایه گذاریها را با توجه به رکود ساخت و ساز در کشور کار بسیار مهمی قلمداد نمود .


نام یک فوتبالیست بر تابلو آتش نشانی!!
شورای اسلامی شهر فریدونکنار در اقدامی شایسته ایستگاه آتش نشانی شماره دو در دست احداث را به یاد آتش نشان فقید شادروان ساسان سلامی نامگذار کرد.

ریس شورای اسلامی شهر فریدونکنار ضمن بیان این خبر گفت: به پیشنهاد یک خبرنگار  و پیگیری شهردار به پاس زحمات فوتبالیست خوش اخلاق منطقه و بازیکن سابق تیم شموشک و انتظام مازندرن  در اولین جلسه شورای شهر مطرح و با نظر اکثر اعضا به تصویب رسید .

فرهاد برادران خاطر نشان کرد: ساسان سلامی در روزهای گذشته در سن 34 سالگی به علت بیماری دار فانی را ودا کرد.

وی در پایان افزود: برای یاد آوری و زنده ماندن مرحوم سلامی، ایستگاه خیابان ولیعصر(عج) را به نام وی اختصاص دادیم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهران حسيني 10 بهمن 1388
از توجه رييس شوراي شهر فريدونكنار به همه مسايل و نامگذاري ايستگاه و آتش نشاني به نام زنده ياد سلامي ممنون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.444 seconds.